Kızlar selam , kızım 3 ay 10 günlük. Normalde geceleri Max. 3 kez kalkardı emmek için. Ama son bir haftadır neredeyse her saat başı kalkıyor ve emiyor. Gece ve gündüz aynı. Uyku uyması çok zorlaştı. Sütüm yerinde çok şükür. Ve doyduğunanda eminim çünkü kendisi bırakıyor memeyi. Ama anlamıyorum ne oluyor, neden sürekli uyanıyor ve sürekli emiyor, neden uyuyamıyor bi türlü. Bilgisi olan var mı ?