İkizlerim 21 aylık aylardır baba diyorlar ama anne asla demiyorlar ya var mı böyle olan dede teyze vs kelimeler var ama ben yokum🤭 daha önce yazmıştım zaten bana çok düşkünde değiller 😐 ne blm babanne olur ona sarılırlar anneanne olur ona sarılırlar bana sadece ağlarken