Merhaba kızlar 🌸 bebeğim 4 ay 19 günlük 5750 Gr çoklu gıda alerjisi olduğu için kilo alımı düşük. Ek gıdaya başlayalım dedi Dr bugün elma ile başladık (şansa hastada oldu yavrum keyifsiz) elmayı biraz yedi gibi onun haricinde aptamilin alerji maması ile pirinç unlu muhallebi yapalım yemezse bir çay kaşığı üzüm pekmezi karıştirin dedi. Muhallebiyi asla yediremedim. Nasıl bir yol izlemeliyim deneyimli annelerden öneri bekliyorum 🌸🌸 teşekkürler şimdiden