F-mom 2.5 yaşında kızım da aynı şekilde. Kaşımasına bile izin vermez, anne benim, anneyi aldım, anne versin anne alsın filan. Özellikle de hasta olunca babasını düşman belliyor. Eşim kızımıza çok sevgi dolu davranır, kızmaz bağırmaz, ilgilenir. Ama bazen çok ters davranıyor babasına. Geçici bir dönemdir diye düşünüyorum.