Yaa 14 aylık oğlum var ama üç dört gündür herşeye ağlıyor sürekli bağırıyor dediğini yaptırmak için sürekli yapışık ikiz gibiyiz yakamdan pacamdan ağlayarak çekiştiriyo babasinada banada aynı evet hep mızmız bir bebekti ama bu sefer ki başka ilk defa kendimi ona bağırırken buldum öyle cinnet e geldim . Bugün dediğini yapmadım yarim saat ağladı ama gözünden bir damla yaş gelmiyor mahsustan bağırıyor inşallah böyle kalmaz sizinde böyle bebekleriniz var mı cok merak ediyorum