Resmen nazara geldik ya vatana girdik oğlumu sevdiler çıktık tam duscektim eşim tuttu yolda karşıdan karşıya geçerken düştük oğlumla kucagimdaydi tutamadım kahretsin dengemi saglayamadim kendimi çok kötü hissediyorum. Bir anda elimden kaydı ama kafası çarpmadı poposunun üstüne doğru düştü şuan 6 aylık.1.5 saat oldu hareketleri aynı bir sorun gözükmüyor ama birşey olmuş mudur doktora gitmelimiyim