Merhabalar. Eşimin kredi kartından 17 bin TL lik amazon sitesinden alışveriş yapılmış görünüyor. Tabiiki biz yapmadık bankayı aradık harcama görünüyor ama provizyonda beklediği için itiraz dilekçesi dolduramıyoruz. Amazon müşteri temsilcisi ile görüştük öyle bir harcama görünmüyor dedi. Kredi kartı borcumuzu ödemek için daha bu hafta kredi çekmiştik lütfen yardımcı olun. Nasıl bir yol izlemeliyiz?