Tftmnr Ah ya.. Çok benzer bir durum yaşadım geçen sene. Abi kardeş berbat bir hastalığa tutuldular. Kızım 2 aylıktı boğmaca olmuştu rsv virüs kökenli. Ben de geçmeyecek sandım. Bitmeyecek ya da sonu kötü bitecek sandım.
Ama öyle olmadı.. Çok şükür ki tedavi oldu, antibiotik tedavisi başladıktan hemen sonra toparladı. Ancak tabiki tamamen iyileşme 2 ayı buldu. Şuan 1 yaşında. İnanın böyle küçükken hasta olan o kadar bebiş var ki.. Hatta yogunbakıma da giriyorlar. Ancak büyük çoğunluğu tedavi oluyor iyileşiyor. Hiç canınızı sıkmayın bol bol okuyun.
Bana şu zikir önerilmişti, elimi karnına, göğsüne koyar okurdum. Hem bana iyi gelirdi hem de inanıyorum ki ona şifa olurdu.
Bismillahillezi la yedurru maasmihi şeyun fil ardi ve la fissemai ve hüvessemiulalim.
Çok geçmiş olsun