mehmel54 muratnannsi tam bilmiyorum ama bir fenomen böyle bir şey paylaşmıştı 1 togun içine uzun kollu ince bir şey giydirilebilirmiş. Bu arada benimde bir sorum var kaç tog olduğunu nerden anlıyorsunuz? Ben anlayamadım da
Sibtug muratnannsi uzun kollu pijama içine zıbın giydir ama uyku aralarında bak göğsüne sırtına soğuksa ince bir örtü ört ertesi gün biraz daha kalın giydir
Burcinisp muratnannsi benim de evim bu derece. Kısa kollu çıtçıtlı body giydiriyorum sadece. Üşüme vs olmuyor. Zaten yönergesinde de bu yazıyordu benşm ürünümde
Deletedmom_875 Bizim De ayni oda 22-23 arası oluyor. 1.0 tog kullanıyorum. İçine kısa kol ve uzun kol zıbın altına da penye patikli alt giydiriyorum. Üstünü nohut battaniye ile ortuyordum ama terledigini fark ettim artık pazen battaniye ile ortuyorum
muratnannsi Deletedmom_875 battaniye örtmek istemiyorm besik değiştirdik de yüzünü kapatir diye korkuyorum .eski besiginde battaniyeyi yanlara sikistiriyordm acamiyordu yada cekemiyordu
Sibtug muratnannsi kısa kollu tek zıbınla giydirebilirsin ama 23derece ve üstüyse kalın gelir gündüz uykularında dene istersen hangisi daha idealse gece de onunla devam edersn😘