Merhaba kızlar bi fikir almak istiyorum. Oğlum 16 aylık ve bu zamana kadar tuvalete dair beraber gittik hiç onu bi yere bırakıp kendime vakit ayırmadım. Ama yarın eşimle ilk kez sinemaya gidip yemek yemek istiyoruz. Ve bu sürede babaannesine bırakmayı düşünüyorum. Oğlum bana çok bağlı evet eminim beni aricaktır ve huzursuz olucaktır ama bende bi kez olsun kendime ve eşime vakit ayırmak istiyorum. Kayınvalidem görümcelerim ve kaynım da olucak evde yani oyalicak ilgilenicek insan var iyi de bakıcaklarından eminim ama vicdanım ağlicağını bildiğim için de çok rahat değil. Siz olsanız ne yapardınız?