sdfkaya Bebeğim 6 aylık oldu sağ elini sürekli kulağına götürüyor son 1 haftadır kaşıyormuş gibi yapıyor acaba orta kulak iltihabı mı oldu bilgisi yada başına gelen varmı
Loveis16 sdfkaya dişi çıktı mı ? Dişten olabilir canım benim bebeğim de 5 aydan beri öyle 2 diş çıkardı tekrar başladı sanırım üstler de çıkacak. Doktora götürdüm ben de problem mi var diye kulağı temizdi
Oglumm_ sdfkaya 8 aylık bebeğim sürekli eli sol kulağındaydı10 gün önce götürdüm hastaneye kulak iltihabı dedi doktor antibiyotik yazdı, şimdi de sağ kulağını kaşıyo sürekli😑
sdfkaya Loveis16 hayır dişi çıkmadı damağı falan cok kaşınıyor salyası da akıyor bayadır ama damaklarında bi belirti yok
sdfkaya Oglumm_ acaba bizimkinde de mi iltihap oluştu pazartesiye randevu aldım en iyisi gidip göstermek
Oglumm_ sdfkaya valla bizimki hep yapıyodu eli kulağındaydı dişten dolayı dediler ama doktora gösterdim geçmeyince, meğer iltihap varmış ondan öyle yapıyormuş, inşallah bi sıkıntı yoktur siz yinede bi gösterin