Kızım 2 aylık daha önce emmedi hiç hep sagarak verdim.Bes gündür biberonu reddetti bende acaba versem alır mı derken baktım göğsümu emdi gün boyibkucahima aldığında meme aranıyordu hep meme verdim ama sağ göğsümu alıyor sol göğsümu emmiyor hiç istemiyor biraz ucu diğerine göre küçük ama hiç yok degil yani var ama farklı biraz daha sanki diğerinden.Surekli vermeye çalışıyorum Agliyor inat ediyor almıyor.Nasil onuda emzirebilirim tek göğüsle doyar mi sütun var çünkü hep sagarak veriyordum biliyorum yani iki göğüsten üç dört saatte 300 CC çıkıyordu sıkınca da geliyor tek meme yeter mi hiç bu durumu yaşayan oldu mu olduysa nasil döndürdünüz.