Ceylinadam5 ay bırakın öyle diyenleri. Ben bebeğimi 4 ay kucağıma alıp sevemedim yırtıyodu kendini ağlamaktan. Sadece titreşimli ana kucağına koyduğumda sakinleşiyodu biraz. Ninni söylesem kendi ağlama sesinden beni duymazdı. Şimdi 8 aylık olacak daha sesimi duysa heyecandan çığlık çığlığa bağırır yüzümü tutar yalar emer. Elinden gelse tekrar içime girecek öyle de çok seviyo. Her kolik de bir değil. Herkes kendi bebeğinden yola çıkarak konuşuyo da öyle olmuyo maalesef. Biraz daha rahatlasın sevgisini ciğerinizde hissedersiniz emin olun 😇