Masallkiiz Ya bana yardımcı olursanız sevinirim 🙏🏻 sizce hangileri yapılmalı 🙏🏻yapan yapmayan kimler var ?
asrinhatasi Masallkiiz ben zorunlu aşılarla aynı olmasın diye 3.ve 5.aylarda rotarix aşılarını yaptırdım. 7aylık olunca menenjitlere başlayacağız.
caylavyu Masallkiiz bunu doktoruna sor canım yaptırman gerekenleri söyler çünkü bebeğini en iyi doktorun tanır. Burda biz yaptır yaptırma deriz ileride belki sorun olur her bebek gelisimi farklı çünkü dikkatli olmakta fayda var
Yasemin38 Masallkiiz 3. Be 5. Ayda rota ile balamıştık bizim doktorumuz devlet aşıları ile özel aşıların aynı anda yapılmasını uygun görmüyor
Masallkiiz asrinhatasi rotavirüs aşısı demi aynı aşıdan bahsediyoruz 😐ya çok öneren olduğu kadar yaptırma diyen de var çok arada kaldım 🥺
asrinhatasi Masallkiiz evet evet rotavirüs aşısı iki çeşit var biri iki doz biri üç doz. Benimki iki doz olan rotarix markaydı.
ayda17 Masallkiiz biz maalesef doktorumuzun yanlış yönlendirmesiyle rota aşılarımızı kaçırdık… hala da sinirleniyorum hatırladıkça. Bence yaptırmak gerek en azından içiniz rahat olur. Sonuçta yapılmadığında hastalığı çok ağır bi şekilde atlatıyır yavrular. Allah korusun yine de can parelerimizi🙏🏻
DunyamMavi Masallkiiz bn biç yaptırma diyeni duymadım etrafımdaki her anne baba ve her doktor hemşire kesinlikle yaptır dedi
Masallkiiz caylavyu evet yok sormak istediğim yapan yaptırmayan kişilerde bir sorun şuan var mı yani ondan endişe ediyorum bilemedim bende 🥺
Deletedmom_875 Rotarix ve menenjit yaptırdık 3.ayda. Simdi 5 aylık olduk 2.dozlarini olacak pazartesi günü
Masallkiiz Deletedmom_875 yaptırdıktan sonra bir sorun yaşadınız mı ateş filan huzursuzluk bide fiyatları neydi ne zman oldu 😐🙏🏻🤲🏻
Fgull Masallkiiz yaptıranlar genelde rotavirüse yakalandığı zaman ha hastalanmıyorlar ya da çok hafif atlatıyorlar,, ama yaptırmayanlar hastalığa yakalanırsa çok ağır atlatıyo. Ben kendi bebeğime yaptırdım rotarıx iki doz olandan , bir sıkıntı yaşamadık.
Fgull Masallkiiz 9 yıldır eczane işletiyorum sağlık ocağı yanında , maddi durumu olanların tamamı yaptırıyor, keşke ücretsiz olsa ..
Fgull Masallkiiz şu an rotarıx 776 tl ama bu gece 12 den sonra zam var, fiyatı yarın güncellendikten sonra ne olur bilmiyorum
Deletedmom_875 Masallkiiz en son 2350 tlye aldik menenjit ve rotarix canim zam geldi mi bilmiyorum. Biraz ateş yaptı ama 38i geçmedi, hafif bi huzursuzluk oldu ama ağır geçirmedi çok şükür