karelmomyy Bebeğimde gaz yazmaması için dr browns biberon aldım önceden lansinoh kullanıyorduk onun ucu çok yumuşaktı. Simdi brownsun başlığını kabul etmiyor… dr bronsa uyumlu yumuşak başlık varmıdır? Bilginiz var mı 🥺
asrinhatasi karelmomyy ben lansinoh kullanıyorum bizde gaz yapmadı. Hatta tommee tippee antikolik biberondan geçtik lansinoha
karelmomyy asrinhatasi bebeğim o kadar çok sancılandıki lağma yapmak zorunda kaldık. Sonra hem mamayı değiştim hm biberonu şuan durumu iyi ama sevmedi brownsu. Lansinoh yumuşacık güzel. Olmadı tekrar lansinoh kullancam
karelmomyy asrinhatasi şu emzikteki hava çıkış noktasını üst kısımda boş sekildemi bırakıyorsunuz bebeğinize içirirken