Denooomii Öncelikle cok gecmiş olsun Rabbim şifa versin benim oğlumdada böle degsşk seler cıktu alerji testi falan yaptrmıştık cildi çok kuru.kese yasak mesela.bioderma krem şampuan kullanıyorum.çook mükemmel bir krem ellerimde benm yara oluyor gece sürmemle sabaha aşırı fayda ediyor.her eczanede farklı fiyat oluyor canım onuda deneyeblirsn ama böle ben 1 saatte bir sürdğm oğluma doktor bana öle dedi sürekli nemli kalsın dedi.çok şükür gecti.dedgim kremi kullanmadıysan arastr istersen.tekrat gecmiş olsn🤲🏻