balbebekannesi01 Arkadaşlar bebeğim 6. Ayda ek gıdaya başladı ve direk kabız oldu. Doktorumun önerisi ile ilerliyorum ona rağmen kabız sebzeleri haşlayıp zeytinyağı ile yediriyorum. 2,3 defa fitil kullandım. Normal yoldan nasıl çare bulabilirim yardım lütfen.
Elika00 balbebekannesi01 kefir içir canım meyve yedir. Ek gıdaya başlayınca öyle oluyolar bebeğine de zaman vermelisin 2-3 günde bir yapmaya başlıyorlar sonra düzeliyor merak etme benim oğlum 9. Ayda düzeldi günde 1 yapıyor bazen 2 günde bir