Hghghghghg Kızlar Bebegım 4 ay 18 günlük normalde kakasını 3 günde bır 4 günde bır yapardı dıs etlerı kaşınıyor salyasıda çok ama bugun 3 kez kakasını yaptı boyle sarı gıbı acaba normal mı mukuslu gıbı ya bır sıkıntı mı oldu dişle alakası var mı ?
Kerem_k1 Hghghghghg dişle alakalı olabilir benim oğlumda da öyle oldu uzun süre ishali geçmedi sonra dişler patladı
Umayinannesi21 Hghghghghg diş çıkarırken olabiliyormuş bizde aynısını yaşıyoruz doktor myflor probiyotik verdi
Kerem_k1 Hghghghghg 5-6 defa yaptığı da oldu canım değişiyor yani birinin postunda 8 defa yaptıgınıda okudum
Umayinannesi21 Hghghghghg yok daha dişi çıkmadı damağı kabarık ne zaman çıkar bilmiyorum bekliyorum bende ateşi falan da yok sadece elleri sürekli ağzında huysuz ve ağzının suyu akıyor
Kerem_k1 Hghghghghg 3 hafta falan diş izleri belliydi kabarıktı sonra ki hafta patladı arkasından bir hafta sonra ikinci diş patladı
Kerem_k1 Hghghghghg ama her çocuk farklı canım arkadaşımınki diş izleri belli oldu bir hafta içinde patladı ne ateş ne işgal ne ağrı çekti, bizimkinde sadece ateş yoktu ama herşeyi yaşadık