Biz de 5gün hastanede yatıp serum yedik. Öyle hızlı toparlandı. Geçen hafta taburcu olduk🌸 idrarını yapamıyordu. Ne var ne yok su şeklinde kaka olarak çıkıyordu. Aşırı su kaybı vardı. İlk gittiğimiz doktor antibiyotik yazıp yolladı ama işe yaramadı daha kötü oldu üni hastanesine gittik sonra. Çocuğum aşırı su kaybından gidiyormuş Allah korumuş. 2.güne kakası kıvam almaya başladı. Serum taktırın muhakkak. Normal takipli doktorumuza da sorduk onun tek tedavisi serum zaten dedi.