anne905 yani bir sene oldu çok hatırlamıyorum koyunca ağlıyomuydu ama ben sürekli emzirirdim bide kucağımda uyutuyordum salonda koltukta uzanıp göğsümde yatırıyodum o zmn ağlamıyordu birde mideleri ceviz kadar ya çabuk acıkıyorlar sürekli emzirin belki sizin bebiş biraz oburdur🥰🥰