Papatya5801 merhabalar. Güle güle büyütün bebeğinizi❤️ Ben gün içerisinde çok emzirirdim. Ek gıdaya geçeli 3-5 gün oldu. Emzirme sayım baya azaldı. Ben emzirsem bile emmek istemiyor. Düşünün daha tadım yapıyoruz. Aman aman yemeğe başlayınca demek ki memeyi hiç istemeyecek. Allah korusun. Çağırmak istemiyorum ama bariz düştü yani. Zaten bebekler büyüdükçe meme reddi yapıyorlar. Diş sorunları oluyor. Hastalanıyorlar filan. Birde yemeklerin tadına baktıkça doyduklarını da katarsak işin içine meme az emmek istemeleri normal diye düşünüyorum. Yalan yok ama çok emzirdiğim anları özlüyorum. Ne güzel kucak kucağa. Böyle böyle büyüyor İşte pıtırcıklar😍