Kızlar merhaba ben 3 buçuk ay önce doğum yaptım kırkım çöktükten sonra taktırdım spiralı takıldığı zaman adet gördüm bir ay geçtikten sonra tekrar adet gördüm 1 hafta sürdü fakat şuan akıntı şeklinde kanamalarım var bı durumu yaşayan var mı normal bi durum mu lekelenmeden biraz daha fazla çünkü