M987 2019 da ameliyat oldum 8 cmdi ve yumurtaliginin icindeydi. Doktor o zama kesinlikle alinmasi lazim hemde hemen demisti. Patlar bu dedi. Ama ben tabi dinlemedim. Taa 2 ay sonraya ameliyat gunu aldim. Doktorun bunu soylemesinin ustunden 1 hafta gecmedi bile bi gece esime dedimki cok kasigin agriyor sicak su torbasi falan koyduk ama ne care. Ben birde o halde sabah ise gittim. Hic bi sekilde duramiyoru.. doktoru aradim soyledim bana hemen acil gel patlamis olabilir nasil ihmal edersin diye telefonda bagirdi. Gittigimde kistim sizinti yapmaya baslamis patladi patlicakti. Bir saat icinde ameliyata alindim. Tabi o surecte cocugum yok. Doktoe o zaman uyarmisti bak eger patlarsa rahmini kurtaramayabilirim cok zor demisti. Normalde kapali yapilacakti ama patlarsa sezeryan alirim ve yapisikligin olur rahmini kurtarsam bile yapisiklikta dolayi ilk gebelik zor olur dedi neler neler. Bunlar en hafifiydi. Bana ameliyata girerken olasi bi durumda rahmim ve yumurtaliginin alinmasini onayladigim bir yazi imzalattilar. Sadece o an tek hatirladigim aglayarak nolur kurtar beni bi tane cocugum olsun diye agladim doktora ve muhtesem doktorum 4 saatlik operasyonla kapali ameliyat yapip ne yumurtaligimi.ne rahmimi almadi. Ama ameliyattan sonra hamile kalma olasiligin yuzde 30 demisti sadece cunku diger yumurtaligimdada problem vardi. Yilladir cok ugrastim umidimi.kestigim anda mucize bebegim geldi. Bu kadar uzun anlattim kusura bakmayin. Korkutmus olabilirim ama benm sonu guzel bitti. Sizinde buyukmus lutfen doktoeunuzu dinleyin 1 dk bile cok onemli yasamis biri olarak soyluyorum. Hatta annemle esim dedi ki doktor ameliyathanedn coktiginda ohhhhh kurtardimm cok sukur demis annemlere aglamis. Cok merhametli vicdanli bir kadindi. Hayatimda kimseye dua etmedigim kadar o doktora dua ettim. 😊 Ameliyattan sonra korkulcak birsey yok cunku sezeryandan daha kolay buna emin ol bilmiyorum sezeryanmi oldun ama. Hemen kaldiriyorlar ayaga. Benmki biraz agir oldu cunku benm durumun cok daha farkliydi. 1 saatlik ameliyat 4 saatte gerceklesti. O yuzden sizinki oyle olmayacak. Korkmayin.