Deletedmom_58 kız ben hamile miyim diye stres yapmadım da çünkü testler negatif olsa çıkardı, hiç gecikme yaşamadım ya bugüne kadar kafamda kurduğum senoryaları görsen eşime diyorum kaç gündür kesin kist var yok kesin kanserim bişey oldu mutlaka belirti veriyor heralde adamın canını yedim :D yarına randevu almıştım baktım bir saat sonra olmuşum iptal ettim ama normal bir gecikme değildi yani 1 hafta ömrümde yaşamadım benim varya saati saatine olurdu her ay 😂 neyse ki çok şükür oldum kurtuldum 🙏🏻