Kızlar bu sorunu yaşayan varmı. Ne kadar kestirirsem kestireyim yinede kırıklarım arınmıyor ve kırıklarım minik minik dökülüyor öyle böyle değil ama ne yapabilirim bunun için. Şuan salarım küt hala dökülüyor birsürü onarıcı yağ kullanıyorum hiç faydası yok