Kerem_k1 Yeni zam geldi ben 250ye aldım üstelik alalı çok olmadı alan hanımefendide o civarda almıştır zaten 2. el oyuncak alacak birinin durumu ortadadır fiyat belirlerken biraz daha dikkatli olmak gerekir diye düşünürüm hele ki söz konusu bebek ürünleri olunca. Bütün yavrularımız bolluk bereket içinde büyüsün insallah. Hanımefendiye de bol satışlar diliyorum.