Bngl_eylul Kızlar hipp pirincli kasik maması aldım içine formul mama katarak nasıl yapıyorsunuz muhallebi gibi. Bu kasik maması pişirilmiyor sanırım ilk defa kullanıcam 200 ml formul mama hazırlayıp 3-4 yemek kaşığı kasik maması ilave edin diyor 200 ml suya kac ölçek formul mama girer
Dorukabras Bngl_eylul 3-4 yemek kaşığı ve 200 ml su cok oluyor sen 100 ml ile basla 2 yemek kaşığı koy
nilbuglem Bngl_eylul bende pregomin asla yapıyorum 3 ölçek 90 cc sonra muhallebi kıvamına getiriyorum. 2 tatlı kaşığı koyuyorum ben genelde belki daha fazla