Annelice488 Kızlar ben doğum kontrol hapıni kullanmayı bıraktım ondan sonra adet oldum adetim yaklaşık bir hafta önce bitti bugün gene kanamam oldu normal mi bu ne oluyor acaba
Ysmndnz_ Annelice488 ilacı bırakınca 3.günü adet başlar ama siz 7 günü doldurunca hemen ilaca başlayın kanama olsa bile
Annelice488 Ysmndnz_ hayır devam etmiyorum kullanmayı bıraktım ilacı adetin 7. Günü tekrar baslamyincada bu sefer bir hafta sonra tekrar kanamam oldu sanırım