Pineapple20 4 yaştan bildiriyorum 😬👋 geçer dye bekliyorum ama hiç umudum kalmadı 😥 normalde de inadı vardı ama şu son 2 haftadr çıldırmak üzereyim. Uyku saati gelir kaçacak delik arar, yarım saatte uykuya dalan çocuk 2 saatte uyumak bilmez, bıraksam sabahtan akşama kadar cizgiflm izlemek ister, kumandayı elime alsam kıyamet koparıyor. İşin kötü yanı ağlamıyor ama öyle tuhaf şekilde boğazını zorluyor ki geceyi öksürükle geçiriyoruz sürekli. Bu ne zamana biter cidden bilmiyorum, güzelce konuşuyorm yok kızıyorum yok gösteriyorm yok.. bütün günüm sabır dilemekle geçiyor.