Merhaba anneler.
Bebişleriniz için gözlemlediğiniz kilo alımına katkı sağlayan ek gıda tariflerinizi paylaşır mısınız ?
Ben biraz tıkandım artık. Ne yapsam diye her gün 🥰
Biraz da açıkçası tok tutmasından ziyade (çünkü oğlumun yemek konusunda maşaallahı var aç kalkmaz asla😂) kilo aldırması önemli benim için. İdeal kilo sınırımız 7. Ayda 9 kilo olmalıymış biz 8.250yiz. Çok aşağıda değiliz ama idealinde olsa çok tatlı olur 🥰
Tarifleri bekliyorum 🤍