birmelekannesi0 normal. Benim oğlum için herkes bişey söyledi. İşte ayaklarının üstüne basmıyo bi sorun var, bizim cocuklar zıplarlardı bu 3.5 aylık olmuş hala aynı filan diyolardı. Oğlum 7.5 aylık şuan. Ve 5. Ayında yavaş yavaş bastı şimdi tutunca kollarından basıyo çok şükğr. Bunun için doktora gittim ve doktor dedi ki basmaması gerekiyo zaten çok erken dedi. O yüzden sorun etme her çocuğun gelişimi aynı değil ☺️