Aysemmm93 kullandım ama ama mm protokolü ile antiviral beslenmeyle arınma olmaz ise istediğimiz kadar eğitim takviyr verin iyileşme söz konusu olmaz.. yani semptomlar yok olmaz.. Leyla karakoçu ve diğer hesabıda otizm iyileşir takip edin.. medical mediuım protokolüyle kızını nasıl kurtarmış görürsünüz.. şimdide danışmanlık verip yol gözteriyor annelere.. Allah acil şifalar versin..🤲🏻