BalkizimBaloglum2 Pazartesi günü aşı oldu bebeğim kızlar çok şükür ateşi çıkmadı ama 2 gündür aşırı huysuz hic durmuyor uyumak istiyor az bisey dalip uyaniyor devamli aglama modunda acaba hep böyle mi olucak başına gelen varmi
Kbrayrtts BalkizimBaloglum2 merhaba benimde bebeğimde öyle oldu güzel bi duzenı vardı asodan sonra akşam uykuları 11 12 den sonra oluyordu uykusu var ama dalamıyor yada dalıp 15 20 dk sonra uyanıyordu o süreçteyse hep bi ağlamalıydı aşıdan ötürü olduğunu düşünmüyorum ama o haftalarda atak haftalarıydı buna bağlamıştım atak haftası bitti suan düzene devam ediyor gibi geçiyor yani canım umarım dizinde düzelir :)
Menekse16 BalkizimBaloglum2 merhaba inler gibi oluyor muydu benim bebeğim öyle şu an çok telaslaniyorum
BalkizimBaloglum2 Menekse16 bilmiyorum atakla beraber devamli aglamakli huzursuz uyumuyordu şuanda daha iyi şükür