Colahusu bizde bugün olduk 2. Ay aşılarını. Bir koldan bir sağ bacak bir de sol bacaktan vuruyolar. Gitmeden önce bir çay kaşığı calpol verdim ateşi falan çıkmadı fakat çok huzursuz. Aşıdan mı yoksa aşı olurken sıktılar korkudan mı bilmiyorum. Aşıdan 4 saat sonra bi daha calpol verdim, melisa çayı içip emzirdim. İnşallah gecesi rahat geçer. 4 gün banyo yaptırmamak lazımmış, siz bugün bi banyo yaptırın mutlaka.