Elisasmommy Mama içmiyor, biberon istemiyor, süt sağıyorum çıkmıyor. Geçen hafta hasta oldu ek gıda yemek istemiyor şu an. Annem bakacak ne yapacağım nasıl olacak yardım edin 🥲🌸
Betul-08 Elisasmommy bebeğim 4,5 aylıkken işi başladım ne emzik ne biberon tutuyor sağıyorum 30 cc zor çıkıyor o kadar stres yapmıştım ki nasıl başlayacağım diye Allah yardım ediyor sabah 8:30 da gidiyorum 10:30 da eve gelip emziriyorum 1:30 da mesaim bitiyor böyle bir çözüm bulduk şimdilik
Dolores Elisasmommy aynı şeyleri yaşadım. 1 ay çalıştım baktım olmuyor. Yemiyor içmiyor kilo da almadı o ay. Ben de izne ayrıldım. Çalışmamaya karar verdim. Hem kısa sürede iyileşti kilo aldı hem de çok mutlu bir bebek oldu. İmkanı olan herkes çocuğuna bakmalı diye düşünüyorum. Hiç kimse anne gibi bakamıyormuş onu anladım…
Elisasmommy Dolores ben zaten şu an ücretsi izindeyim tayinim çıktı ilişik kestim ücretsiz izne devam edemedim sonrasında da napacağımı bilmşyorum Betul-08
hepoyleolurzatenn Elisasmommy canım gözyaşım pıt etti bende bugn tekrar çalışmaya başladım evden çalışıyorım ama bakacak kmse bulamıyorum babaannesi bi gün diğer günler eşimin teyzesi bakacak onlara gtcek inan çıldırmak üzereyim nasıl olacak diye 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Oğlum 8 aylık
Sapsikanne Elisasmommy aynı durumdayız mama emzik yok geçen hafta hasta olduğu için yemek yemiyor bugün lokma koymamış ağzına 11 aylık benimki siz yine şanslısınız anneniz bakacak benim bakacak kimsem de yok 3 gündür imece usulü çocuk bakıyoruz bir gün teyzesi baktı bir gün babası bir gün halası pazartesi ne olacak belli değil kaç saat çalışıyorsunuz