Selim132402 çok geçmiş olsun. İnşallah kolay atlatırsınız. Damla hakkında bilgim yok ama o dönemlerde yaptığımız bi yönetemi söyleyeyim belki faydasını görürsünüz. 2 tane küçük havluyu ütüyle yakmayacak şekilde ısıtıp, karnından ayaklarına ve sırtından ayaklarına gelecek şekilde koyuyorduk. Tabi kıyafetlerin üstünden.
Bizim o dönemler kış olduğu için bir de pikesine sarıyorduk ki ısı biraz daha kalıcı olsun.
Ve bolca bacak hareketleri, karnı saat yönünde ovma. Saat başı yapıyorduk diyebilirim.