Hanımlar bebeğim 4,5 aylık tsh yüksek çıktığı için doktor tiroid ilacına başlayacağız dedi daha önce hiç yoktu böyle bir durum doğum yaptığımdan beri kan testlerimde tsh yüksek . Bu durumu yaşayan oldu mu doğumdan sonra tsh yüksek çıkıp emzirirken ilaç kullandınız mı ve sütünüzü etkiledi mi ?