irem16ycs 10 ay önce doğum yaptım doğum yaptıktan 2 ay sonra regl oldum ve bu zamana kadar da düzenliydi bu qy 16 gün gecikti 2 gün önce test yaptım net negatif çıktı, tekrar test yapsam mı , neden gelmiyor olabilir bilgisi olan başına gelen var mı
Elf55 irem16ycs benimde 10 gün gecikti 3 4 kere test yaptım olumsuz çıktı ama hala tedirginim kan tahlili yaptırmayı düşünüyorum inşallah korktuğum gibi çıkmaz