8 ay 21 gunluk bebeğim geçen hafta hafif ateş oldu ve doktora gittik boğaz enfeksiyonu ile ilaç tedavisi obir hafta sürdü ozman normal uyuyyirdu . Şimdi üç gündür sürekli uyuyor gündüz gece sürekli doktora tekrar gittim herşeyi sordu normal tek boğazda şişlik var doktor ilaclik bir şey yok dedi nörolojik bu durum dedi. Nöroloji bizim bölgemizde yok ve özel de var ve herşey çok pahalı gerçekten nöroloji k mi bilmiyoruz böyle bir durum yaşayan annelerimiz var mı