Kızlar yasminle korunuyorum çok düzenli kullanıyorum hatta. 6 sında adet olduğum bekledigim tarihte yani. Bı önceki de 8 kasimdaydi. Ama bu ay karın ve kasık ağrım oldu hep hala da geçmiş değil. Kaç kere test yaptım birisi erken gebelik testiydi adet olduğum gun yapmıştım. Bugün bile yaptım negatif çıktı. Demek istediğim bu ağrıların sebebi gebelik olsaydı testlerde çıkmaz mıydı şimdiye? Acaba üşütme kaynaklı falan mı ya da hapın yan etkisinde böyle şeyler yasayn var mı?