SelimeliS Defneeminannesi cizgi cok bariz belli ya kuruma cizgisi degildir diye düşünüyorum büyük ihtimal hamilesiniz hayirli olsun 😊
Balkizimmmmm Defneeminannesi ah sh aynı durumu iki hafta önce yaşadım kızım 14 aylık çok erken oldu ben öğrendim ağla ağla bı hal oldum istemediğinden değil ama yetemeyeceginden korkuyo insan şimdi alıştım ve kabullendim Allah gönlüne göre versin 😘
Eylul05 Defneeminannesi hayırlı olsun benimde testim böyleydi aynı gün gittim doktora kese gördüm bence sende hemen git
3310umbozuk Testij arkasında genelde ilk 5 dakikada çıkan sonuç baz alınır diye yazıyor ama bilemedim
Defneeminannesi Balkizimmmmm bende aynı durumdayım daha emiyo bebeğim nasıl kesecek sütten ben onun derdindeyim
Defneeminannesi Maalesef bi seferlik korunma olmamıştı tesadüf üzeri gerçekleşti bende bilmiyorum napacsgımı
Oguuu26 Defneeminannesi Ah kuzum bebekte 1 seferde tutuyor mantıken 🙈 ama bir kereden bir şey olmaz dememek lazım işte hayırlısıyla gelsin üzülme büyütürsün Allah yardım eder 🥰💓
Ozzlleemm Defneeminannesi çizgi çok belli ama siz yinede bi kan testi verin ne olur ne olmaz yanılma payı olabilir
Dmet Defneeminannesi bebegın emmeye devam edebilir son aylara kadar düzenli ve saglıklı beslenir isen ıkısınede yeter rabbım hayırlı ugurlu etsın 🙏🥰
Smnl Defneeminannesi tandem emzirme araştırın lütfen. Bebeginiz emmeye devam edebilir. Sütten kesmek zorunda değilsiniz
Dmet Defneeminannesi eger sütten rahatsız olursa bebegın emmeyi Red eder bazı durumlarda süt acılarşir ekşir dıolar ama arkadasım suan 8 aylık hamıle 1 buçuk yasında oglu hala emıo doktor da bı sıkıntı gormuyo her anın tadını çıkarın bence 🥰gzel şeyler