bsratetik size demiyorum zayıf bence diyenlere diyorum zayıf değil bebeğiniz
Onlar kendi şişman çocuklarıyla kıyaslıyorlar çünkü 😀 benim arkadaşımın kızı da şişman doğru düzgün hareket bile edemiyor çocuk
Bir de sizin kızınız hangi ayda 100 gr almıştı? Bir ara bizde de böyle olmuştu 100 gr almıştı sütümü sağın da vermiştim iyi emmemişti herhalde