Maysamm Kızlar belim tutuldu bebeğimi yerden alırken acile gitsem kas gevşetici iğne yaparlar diye düşünüyorum emziriyorum 6 aylık . Kas gevşetici iğne yaptıran var mı emzirme sürecinde zararlı olmazmı?
Esdoel Maysamm emzirme hakkında bilgim yok ama mutlaka iğne yaptir benim de sürekli boynum ve sırtım tutulur iğne yaptirmazsam düzelemiyorum