izmirizmir35 sabah 8 de kalkar oglen 1 bucuk saat uyur 2 de uyanir fakat ne ladar ugrassamda aksam uykusu 10 11 den once uyumaz.uyku araligi cok fazla ne yaptiysam cozum bulamadim.sizlerin bu aylarda uykusu nasil