guzelbebegimmmm Cennet1212 10 la hamile kaldığımı öğrendim. Birkaç gün sonra tekrar kan testi verin bence
Cennet1212 Elifkskl evet birazdan kan verecegim umarim.hic gebelik yoktur dogum kontrol hapi icmistim 3 gun ust uste o olabilirmi diye dusundu.
Cennet1212 Durucagla22 insallah simdi testin sonucunu bekliyorum merakla icimi rahatlattiniz 3 test negatif nasil kanda deger cikti inanamiyorum
Cennet1212 Alparslankusumm sagolun gene değilmişim deger bugun 1 e düştü dogum kontrol hapi etkilemistir degeri dedi😊
Cennet1212 Alparslankusumm sagolun 3 gündür öldüm dirildim resmen😀 daha sağlam korunma yontemleri arastirmam lazim😀