Dogdugunesim Bilge_miray00 sezeryanı bilemem ama normal doğum yaptım ben 15 gün sürdü diyebilirim ilk 5-6 gün yoğun sonra azalaraktı tabi 3 gün kesilip sonra az az pembe leke leke geliyor yine 30 güne kadr en son sarı sarı akıntı şeklinde bitti tam 40. Gün
-Ozge- Bilge_miray00 sezeryan doğum yaptım tam 40 gün sürdü kanamam hiç azalmadan oldukça yoğun şekilde devam etti 40 gün boyunca
BusUgUr Bilge_miray00 normal doğum yaptım. 49gün sürdü. İlk bir hafta çok yoğundu zamanla azaldı. 3.ayda da adet olmuştum.
Bilge_miray00 -Ozge- bende sezeryan oldum iki hafta sonra geçer diyolar demekki herkeste aynı değil teşekkür ederim yorumunuz için 😇
Sdmgc Bilge_miray00 sezeryan oldum 15 gün kanama oldu sonrasında akıntı seklinde devam etti bi 10 gün daha
beybiliko Bilge_miray00 sezaryen oldum ilk birkaç gün yoğun kanama vardı, sonraki günlerde azalarak devam etti, 17. gün kanama bitti, bir müddet ara ara akıntı olmuştu ama kan yoktu onlarda