Adaozge Kızlar kızım 2 yaşına girecek. Konsept arıyorum resim paylaşabilir miisniz fikir olur. Papatya konsept istiyorum ama bakalım:)
Hep_mi_uykusuz Adaozge Bizimde 2 yaş dogum gunumuz😊 Konsept yok ama mor lila renkler agirlikli olacak😊
Jelibonsmom Adaozge Merhaba 🌞 balonlara papatya şekli verebilirsiniz, ortaya sarı balon 🎈, etrafına beyaz beyaz balonlar 🎈 olabilir, yaş yazısı sarı beyaz olabilir, aklıma gelenler bunlar