Asyaveannesi04 Raflarda neden ilaç olmadığı şimdi anlaşıldı, resmi gazeteye göre tüm ilaçlara %36 zam geldi hepimize geçmiş olsun, şubat zammını öne çekmişler 🤦🏻♀️
Eftelyaaa Asyaveannesi04 raflarda bildiğim kadarıyla su yüzden ilaç yok. İlaçları devlet olarak sabit dolar kurundan alıyoruz. Dolarinda hızlı yükselmesiyle hiçbir firma ürün satmak istemiyor. Bu yüzden ilaç kıtlığı var.
Nisanida Asyaveannesi04 asgari ücret. Belli olmadan daha bu neyin nesi , yazık ya cidden çok yazıl alabilen var alamayan var ,, bu vebal nasıl ödenir .?
Birdunyabircennetannesi Asyaveannesi04 Evet bugün ilaç aldım eczanedeki kizlar söyledi zam gelecek diye. Yazıklar olsun. İlaçları yok çekmeleri vicdansızlık. Eczanede çalıştım daha önce hep böyle zam geleceği zaman bunları yapıyorlar hep ama hep. İlaç bu ilaç !!! Vicdan yoksunlari
Asyaveannesi04 Eftelyaaa haberlerde zam gelecek algısı olduktan sonra ilaç sıkıntısı başladı valla ülkem nasıl bir yere gidiyor benim ülkem bunları hak etmiyor ben alabiliyorum çok şükür ama Rabbim alamayanın yar ve yardımcısı olsun bundan sonra insanlar borç alırken ilaç alıcam da denicek herhalde 😢
Eylul05 Nisanida bu devlettekilere vereceksin asgari ücreti hangi geçin diyeceksin arkadas kendilerinin cebi trilyon görüyor diye bizleri bu kadar ezmek neden hakkım hiç Bi zaman helal değil
Asyaveannesi04 Nisanida bu vebal ödenmez anacım mamayı ve tüm zorunlu ilaçları bedava vermeleri gerek, bugün bir sağlık ocağına gidiyorsun ilaç yazıyor doktor katkı payı 100 tl çıkıyor ya ne varki 100 tl birde güya çalışanız sigortamız var ama cebimizden yine para çıkıyor!!
Balkupum2505 Asyaveannesi04 ewt zam gelicek diye kıtlık adı altinda yok deniliyordu. Zam geldi ya artik her eczanede bol bol bulabiliriz
Seheyas Ne hale geldik sonumuz hayra gitmiyor ne olucak ülkemizin hali bu ne fırsatçılık artık ne yapıcağımızı şaşırdık Allah sonumuzu hayra çıkarsın
anneyimben- Asyaveannesi04 ilaca zam yapıyoruz demek; hastaya ne haliniz varsa görün, nasıl alırsanız alın bizene demenin kibar şekli