O bızdede var popo delıgının bıraz yukarısında benım bebegım erkek erken doğdu 2 ay dogdugu hastane bıze boyle bısey söylemedi sonra nöroloji doktoru muayene ederken soyledı boyle bısey var bılgınız varmı dıye dedım yok ultrason ıstedı orası ıcın delıgın büyüklüğü ve uzunluğuna baktı sonra her 6 ay da bı kontrole çağırdı 2 yaşına kadar suan 2 bucuk yasında ama bıze doktor bezını degıstırırken cok dıkkatlı temızlememı soyledı pıslık tıkamasın orayı dedı cok atesı olursa doktora gıdersen bu delıkten de bahset dedı bu durumdan havale gecırebılır allah korusun dedı ama en son kı kontrolümüzde artık bu delık hayatınızda yokmus gıbı yasayabılırsınız dedı ama hala kapanmadı üstene göre ameliyatla kapatılıyormuş ama 2 yasında cocuga bunu yapamazdım sımdılık sureklı kontrol edıp dıkkat edıyorum