Betul-08 vallahi artık gına geldi kilo postundan bebeği kilo alamayan annelere üzülüyorum artık burayı okuyup daha da üzülüyorlar yani doktor zaten söylüyor kilo alımı iyi ya da kötü diye sağlık ocağında hemşire bakıyor o da bilgi veriyor hadi hiçbiri bilgi vermedi persentil eğrisi var bi bakıverin.